Ford Mondeo

Katalog Novi Mondeo Cjenik Mondeo Look Plus 04/2018

  • Inteligentan, sofisticiran i zapanjujući: auto koji će pružiti novu razinu doživljaja vožnje.

    Iznenađujuće sofisticirani vrhunski dizajn stvara dinamičnu siluetu: vidljiv pečat koji uvjerljivo dokazuje iznimnu sposobnost i učinkovitost automobila.

    Sofisticiran, inteligentni dizajn nadopunjuju odlična izrada i vrhunske tehnologije, zato je pred nama najnapredniji Mondeo do sada.

    Na dugom popisu inovacija je i Fordova tehnologija s dinamičnim osvjetljenjem LED: inteligentni reflektori slijede okretanje volana i jamče odličnu vidljivost u zavojima. Umjesto uobičajenih reflektora koriste iznimno učinkovitu rasvjetu LED, a djeluju čak s osam načina osvjetljenja.

    Tako reflektori reagiraju na okolinu te uzorak svjetlosnog snopa i intenzivnost prilagođavaju vožnji po gradu ili selu odnosno vremenskim utjecajima.

    Sljedeća iznimna inovacija su sigurnosni pojasevi na napuhavanje koji putnicima na vanjskim stražnjim sjedalima jamče potpuno novu razinu zaštite sa sigurnosnim jastucima.

    Otkrijte više detalja o dizajnu, mogućnosti i uštedi, doživljaju vožnje te sigurnosti i zaštiti potpuno novog Mondea.

    Za osobno iskustvo dogovorite testnu vožnju kod najbližeg trgovca vozilima Ford.

  • Odvažan beskompromisni dizajn s iznimnom elegancijom

  • Korištenjem naprednih tehnologija auto se stalno odaziva na događanja u okolini i prilagođava se uvjetima na cesti, u prometu i vašoj vožnji. Cijeli niz naprednih funkcija omogućuje jednostavnost vašeg života.

    Od prilagodljivih LED reflektora, koji uzorak svjetlosnog snopa prilagođavanju okolini, do komunikacijskih sustava koje možete upravljati glasom. I od funkcije koja uklanja sav stres prilikom parkiranja do sustava s kojim sigurno ostajete u svojem traku. Istražite donje poveznice i otkrijte više.

    Vozna tehnologija

    Reflektori koji vam pomažu vidjeti dalje od zavoja

    Zbog Fordove tehnologije prilagodljivih LED reflektora potpuno novog Mondea isti nisu samo zapanjujuće lijepi, već su i sofisticirano pametni. Za vrijeme okretanja volana točno prate cestu i jamče iznimnu vidljivost. S obzirom na brzinu, okolinu i uvjete mogu prilagoditi i uzorak svjetlosnog snopa. Osam različitih načina uključuje postavke za vožnju u gradu, po seoskim cestama i autocestama te s obzirom na vremenske uvjete.

    Ford SYNC 2 – napredna tehnologija za slobodno upravljanje i zaslon na dodir

    Sustav Ford SYNC 2 sljedeće generacije omogućuje bežičnu vezu vašeg mobilnog telefona i MP3-uređaja. Reprodukcija glazbe, telefon, navigacijski sustav i klimatski uređaj možete upravljati jednostavnim, intuitivnim govornim naredbama ili preko 8-inčnog zaslona u boji na dodir (koji možete koristiti i za prikaz slika). Dovoljna je samo riječ… Sustavom Ford SYNC 2 možete pozvati popis lokalnih restorana jednostavnom rečenicom “Gladan sam”, za pomoć u izboru i rezervaciji možete iskoristiti i Michelinov vodič. Modemom USB moguća je veza s Wi-Fi-jem preko dostupnih točaka. Sustav uključuje i Fordovu pomoć u nuždi, koja može u slučaju nezgode samostalno nazvati službu za spašavanje (pogledajte Stranicu o sigurnosti i zaštiti).

    Vaše glazbene mogućnosti

    Odaberite sustav SYNC 2 s četiri odlična zvučnika ili napredni zvučni sustav Sony s 12 Sonyjevih audiofilskih zvučnika. Za doplatu je na raspolaganju i digitalni radio DAB.

    Jednostavnija vožnja unatrag s prikazom područja iza vozila

    Stupovi, ograde, niski zidovi … kamera se samostalno aktivira kada odaberete brzinu za vožnju unatrag i na zaslonu u središnjoj konzoli prikazuje područje iza vozila. Sustav prikazuje i nevidljive smjernice za pomoć pri parkiranju u ionako tijesnim parkirnim mjestima.

    Napredni sustav koji vam pomaže ostati u voznom traku

    Sustav za pomoć prilikom održavanja smjera s unaprijed usmjerenom kamerom registrira nehotično “skretanje” iz voznog traka. U tom će vas slučaju sustav upozoriti vibracijom volana i prikazom upozorenja. Ako se odazovete presporo ili ne registrirate upozorenje, sustav će vas aktivnim zahvatom sigurno usmjeriti natrag na odgovarajući vozni trak. Tehnologija je utemeljena za ceste s više trakova (npr. autoceste), zato se sustav samostalno isključuje prilikom brzine ispod 65 km/h, a možete ga isključiti i ručno.

    Retrovizori koji vide i vama sakrivene opasnosti

    Sustav za upozoravanje na vozilo u mrtvom kutu (BLIS) pomoći će vam sigurnije zamijeniti trak jer radarski senzori na obje strane vozila provjeravaju mrtve kutove. Ako registriraju vozilo koje ne vidite, upozoravaju vas narančastim svjetlom u vanjskom retrovizoru na odgovarajućoj strani vozila.

    Retrovizori koji vide i vama sakrivene opasnosti

    Sustav za upozoravanje na vozilo u mrtvom kutu (BLIS) pomoći će vam sigurnije zamijeniti trak jer radarski senzori na obje strane vozila provjeravaju mrtve kutove. Ako registriraju vozilo koje ne vidite, upozoravaju vas narančastim svjetlom u vanjskom retrovizoru na odgovarajućoj strani vozila.

    Udobnost i praktičnost

    Postavite idealnu temperaturu za sebe i suvozača

    Dual-zone klimatski uređaj sa samostalnom regulacijom temperature (DEATC) omogućuje vam da odaberete različitu temperaturu za vozačevu i suvozačevu stranu, a sustav će ju održavati naprednim klimatskim uređajem.

    Postavite idealnu temperaturu za sebe i suvozača

    Dual-zone klimatski uređaj sa samostalnom regulacijom temperature (DEATC) omogućuje vam da odaberete različitu temperaturu za vozačevu i suvozačevu stranu, a sustav će ju održavati naprednim klimatskim uređajem.

    Retrovizor koji sprečava bljeskanje

    Noćne vožnje su ugodnije i zasigurno i sigurnije ako vas ne osljepljuju reflektori vozila koja voze iza vas. Upravo zato monokromatski retrovizor sa samotamnjenjem registrira bljeskanje reflektora i odabire postavke bez slijepljenja.

    Grijano vjetrobransko staklo “Quickclear” omogućuje brzu čistoću vjetrobranskog stakla sofisticirana funkcija omogućuje vam da se i u jutarnjem mrazu brzo uputite na put. Dovoljan je lagani pritisak na prekidač i sustav u nekoliko sekundi odmrzava ili uklanja rosu s vjetrobranskog stakla.

    Vanjski retrovozori koji štite sami sebe

    U vožnji kroz uske prolaze ili parkiranju na uskim ulicama možete brzo oštetiti vanjske retrovizore. Za doplatu je na raspolaganju električno preklapanje retrovizora koje vam omogućuje da pritiskom na prekidač pomaknete retrovizor prema unutra i spriječite štete. Budući da su retrovizori grijani, brže možete zajamčiti sigurnu preglednost kod nižih vanjskih temperatura.

    Praktičnost

    Bezbrižno zajedničko korištenje vozila s funkcijom MyKey®

    Funkcija Ford MyKey® omogućuje vam da namjestite najveću brzinu, upozorenje za korištenje sigurnosnog pojasa i čak glasnoću zvučnog sustava. Tehnologija vam omogućuje veću bezbrižnost ako vozilo posudite prijatelju ili obiteljskom članu jer možete programirati ograničenja koja vrijede za odabrani ključ: Ford MyKey®. “Skrbnikov” ključ bez ograničenja možete sigurno spremiti za sebe, a za druge možete odabrati više ključeva.

    Samostalno upravljanje dugim svjetlima za maksimalnu vidljivost bez oslijepljivanja drugih vozača

    Korisna funkcija prilikom noćnih vožnji privremeno zasjeni duga svjetla ako registrira vozila koja voze u suprotnom smjeru ili su pred vama na istom voznom traku tako da sprečava osljepljivanje drugih vozača. Kada je put slobodan, sustav ponovno samostalno uključuje duga svjetla. Samostalno upravljanje dugim svjetlima na raspolaganju je za doplatu sa sustavom za pomoć u održavanju smjera.

  • Motori u potpuno novom Mondeu omogućuju iznimne performanse. Prilagođene postavke suspenzije zajedno s nizom naprednih tehnologija jamče potpuni nadzor nad tom profinjenom snagom. Rezultat: ultratočno upravljanje u svakoj situaciji.

    Performanse nadopunjava učinkovitost. Kombinacija sofisticiranog oblikovanja i naprednih inženjerskih rješenja omogućuje iznimno štedljivu potrošnju i male emisije CO2.

    Snaga

    EcoBoost: najbolja djelotvornost motora

    Tri benzinska motora EcoBoost za iznimnu razinu performansi i štedljivu potrošnju rade s direktnim ubrizgavanjem goriva i turbopunjačem:

    • S 125 KM revolucionarnim (i više puta nagrađenim) trocilindarskim 1,0-litarskim EcoBoost motorom razvija snagu, koju bi inače očekivali kod uobičajenog 1,6-litarskog motora, samo što su potrošnja i emisije CO2 za oko 25 % manje.
    • Novi 1,5-litarski EcoBoost razvija 160 KM i troši 5,9 litara goriva na 100 km.
    • 2,0-litarski EcoBoost oduševljava zapanjujućom snagom 203 KM ili 240 KM, posebno usuglašeni zvučni “symposer” pak u kabini omogućuje uživanje u značajnom zvuku motora prilikom brzog ubrzavanja.

    Paleta dizelskih pogona

    Draži vam je dizelski motor? Potom odaberite jedan od motora 1.5 TDCi ili 2.0 TDCi. Oduševit će vas najnovijom tehnologijom za povećanje snage, okretajima i učinkovitosti uz smanjenje emisija. 2.0 TDCi (u ponudi 2015. godine) na raspolaganju je u tri različito snažne izvedbe, najjača među njima dolazi uz iznimno štedljivu potrošnju i manje ispuste, a dvostrukim turbopunjačem razvija zapanjujuće 210 KM.

    Ultraučinkovite dizelske inačice ECOnetic

    Oba dizelska motora na raspolaganju su i u ECOnetic, koji daje dodatnu učinkovitost. Primjer: 1.5 TDCi ECOnetic (u ponudi 2015.) i 1.6 TDCi ECOnetic s emisijama CO2 94 g/km te 2.0 TDCi ECOnetic (u ponudi 2015.) s 150 KM i 180 KM s emisijama CO2 107 g/km.

    Ručni mjenjači usklađeni s motorom

    Na raspolaganju su dva 6-stupanjska ručna mjenjača. Lakši nadopunjava 1,0- i 1,5-litarske motore EcoBoost te 1,6-litarski dizelski motor. Drugi je prilagođen iznimnom broju okretaja, zato odlično nadopunjava motor 2.0 TDCi.

    Napredni samostalni mjenjači

    Potpuno novi Mondeo na raspolaganju je s dva samostalna mjenjača. 6-stupanjski samostalni mjenjač, prilagođen velikom broju okretaja, na raspolaganju je s 1,5- i 2,0-litarskim motorom EcoBoost. Za prijenos snage motora 2.0 TDCi može se upotrijebiti i mjenjač Ford Powershift, koji prikladno samostalno ujedinjava nadzor ručnog mjenjača i omogućuje munjevito prebacivanje brzina i snagu koji najviše trebate.

    Uživajte u prednostima hibridne električne tehnologije

    Kao što je to primjereno vozilu koje uvodi nove tehnologije, potpuno novi Mondeo je na raspolaganju i kao napredno hibridno električno vozilo (HEV) – prvo, koje Ford izrađuje u Europi. Ujedinjavanjem prednosti električnog i benzinskog pogona potpuno novi Mondeo Hybrid omogućuje uživanje u iznimnoj učinkovitosti i profinjenosti, a ujedno oduševljava performansama i dosegom. Regenerativno kočenje, inovativni mjerač Smartgauge s “trenerom blokiranja” i drugi pametni sustavi pomoći će vam još bolje iskoristiti snagu i učinkovitost vozila.

    Sustav koji uči kako bi vam uštedio gorivo

    EV+ nadopunjava GPS ugrađen u sustav Ford SYNC sofisticiranom programskom opremom, kako bi utvrdio i zapamtio česte ciljeve. Kada ste na određenoj udaljenosti od cilja gdje se često zaustavljate, auto će pokušati voziti samo električnim pogonom dok ne dođete na cilj.

    Upravljanje

    Točno namještanje suspenzije za profinjenije vozilo. Mondeo ima potpuno novu stražnju suspenziju s više članova. Taj napredni sustav je lagan, čvrst i potpuno usklađen za odličan odaziv, nadzor i kvalitetu vožnje.

    Ručica mjenjača uz upravljač: uživajte u brzom mijenjanju brzina sa samostalnim mjenjačem

    Ručice mjenjača uz upravljač koje inače možemo naći samo u sportskim automobilima, na raspolaganju su kako sa 6-stupanjskim samostalnim mjenjačem, tako i s mjenjačem PowerShift za potpuno novi Mondeo. Ta tehnologija, koja dolazi iz svijeta utrka, omogućuje brzo i udobno mijenjanje brzina vršcima prstiju. I kao što već samo ime govori, ručice su namještene uz upravljač, tako da ih možete koristiti i u vožnji u zavojima.

    Servovolan koji reagira na svaku situaciju

    Električni servovolan (EPAS) samostalno se prilagođava brzini vozila i uvjetima u vožnji. Prilikom manjih brzina sustav olakšava okretanje volana za jednostavnije manevriranje. Prilikom većih brzina, kada vam treba veći nadzor, sustav omogućuje čvršće upravljanje. U novi nadzor zanošenja EPAS uključuje i bočni vjetar i druge uvjete u vožnji, aktivni nadzor neravnina pak uklanja neželjene vibracije volana.

    Trenutni prijem na promjenjivoj podlozi

    Sustav inteligentnog pogona na četiri kotača (IAWD)* u posve novom Mondeu u trenutku se odaziva i prilagođava promjenama podloge te usmjerava odgovarajući broj okretaja na pojedinim kotačima koji trebaju bolje prianjanje. Taj sofisticirani sustav koristi senzore i programsku opremu za proaktivno odlučivanje koliko snage usmjeriti pojedinoj osi prije nego što dođe do klizanja kotača. I budući da sustav radi “na zahtjev”, aktivira se kada je to potrebno i štedi gorivo na manje zahtjevnim cestama.

    Štedljivost

    Potrošite manje goriva sa Start-Stop sustavom

    Kada vozilo miruje ispred semafora ili u slobodnom hodu čekate u prometnom zastoju, ova tehnologije može samostalno isključiti motor (pri tome i dalje jamči opskrbu i rad važnih elemenata kao što su reflektori, klimatski uređaj, radio i sustav Ford SYNC). Kada želite krenuti, pritisnite tipku i odaberite prvu brzinu ili uz korištenje mjenjača pritisnite na papučicu za plin i sustav će ponovno pokrenuti motor. Start-Stop sustav je posebno učinkovit u gradskom prometu gdje može uštedjeti 10 % goriva (u ciklusu s gradskom vožnjom).

    Bolja aerodinamika za veću sigurnost

    U sporoj vožnji aktivna maska otvara letvice u maski za bolje hlađenje motora. Kada se brzina poveća, maska se samostalno zatvara tako da poboljšava aerodinamiku i štedi gorivo

    Učinkovitiji način za punjenje akumulatora

    Suprotno nego kod običnih sustava, pametno regenerativno punjenje akumulator puni samo kada je potrebno i izbjegava punjenje za vrijeme ubrzavanja, ako je to moguće. Tako možete sačuvati više goriva i dodatno smanjiti emisije.

  • Najnoviji Mondeo već je osvojio najbolju ocjenu za sigurnost s pet zvjezdica vodeće europske neovisne organizacije na području sigurnosti u prometu Euro NCAP. Opremljen je brojnim Fordovim tehnologijama koje su za sigurnosne inovacije primile priznanje Euro NCAP Advanced Award. Kao prvi u Fordovoj paleti modela opremljen je sigurnosnim pojasevima na napuhavanje na stražnjim sjedalima. Više detalja možete otkriti ispod.

    Sigurnost

    Dodatna zaštita za putnike na stražnjim sjedalima

    Vanjska stražnja sjedala mogu biti opremljena jedinstvenom sigurnosnom mogućnosti: stražnjim sigurnosnim pojasevima na napuhavanje. U slučaju sudara jastuk se napuhne u sigurnosnom pojasu i dijeli sile na području koje je četiri puta veće nego kod običnih sigurnosnih pojaseva. Smanjenjem pritiska na prsni koš i boljim nadzorom nad pomicanjem glave i vrata ta inovativna tehnologija pomaže spriječiti ozljede.

    Samostalnim kočenjem auto vam pomaže izbjeći nalet pri manjoj brzini

    U sporom prometu s brojnim zaustavljanjima i kretanjima često dolazi do sudara. Napredna tehnologija za sprečavanje naleta pri niskim brzinama Active City Stop pomaže vam izbjegavanje sudara ili barem smanjenje njegovih posljedica. Ako sustav za vrijeme vožnje brzinom do 40 km/h registrira da je vozilo pred vama iznenada stalo, samostalno koči. Dokaz inovativnosti sustava Active City Stop je priznanje Euro NCAP Advanced Award za sigurnost.* *Primio ga je sustav u Fordu Focusu.

    Sustav koji pomaže zaštititi pješake

    Sustav za registriranje pješaka prati cestu pred vama i upozorava vas na pješake koji su pred vozilom ili kako bi mogli preći cestu. Ako ne poduzmete ništa, sustav samostalno koči. Ta nova tehnologija je utemeljena tako da ublažava ozbiljnost sudara ili ga potpuno sprečava, a djeluje na brzinama do 80 km/h.

    Ford SYNC 2 s pozivom u nuždi

    Važan oblik sustava Ford SYNC 2, koji može spasiti živote, je pomoć u nuždi. U slučaju da dođe do nesreće aktiviranjem sigurnosnog jastuka ili isključenjem pumpe za gorivo, sustav samostalno neposredno zove Centar za obavještavanje. Poziv možete prekinuti ili razgovarati s osobom koja prima poziv. Najvažnije je da sustav posreduje ključne informacije, na primjer koordinate GPS, čak i ako ste bez svijesti.* *Fordova pomoć u nuždi korisna je u više od 30 europskih država. Ta funkcija radi ako je sustav upoznat s primjerenim mobilnim telefonom koji je u vozilu kada se aktiviraju sigurnosni jastuci (ne vrijedi za sigurnosni jastuk za koljena) ili ako senzor registrira sudar isključenjem pumpe za gorivo. Funkcija za poruke SMS i pomoć u nuždi nisu na raspolaganju u svim europskim jezicima.

    Unaprijed postavite najveću brzinu

    Aktivno ograničavanje brzine (serijsko kod opreme Titanium, inače za doplatu) omogućuje vam da za svoje putovanje unaprijed namjestite najveću brzinu. Sustav vas upozorava ako ju nehotice prekoračite, na primjer kod vožnje nizdbro. Funkcija je posebno korisna na područjima s ograničenjem brzine jer vam omogućuje da se usredotočite na vožnju i ne morate cijelo vrijeme nadzirati mjerač brzine.

    Samopouzdano i u najzahtjevnijim uvjetima

    Vozilo je opremljeno elektroničkim programom stabilnosti (ESP), koji uključuje brojne tehnologije za jamčenje nadzora nad vozilom. Senzori registriraju sve iznenadne promjene prilikom upravljanja i blokiranja ili ponašanje vozila zbog kojeg bi mogli izgubiti nadzor, a ESP s točnom prilagodljivosti brzine pojedinog kotača brine o stabilnosti i pomaže spriječiti klizanje. Među funkcijama sustava ESP su Sustav za pomoć kod kretanja uzbrdo, Sustav za pomoć kod kočenja u nuždi i elektroničko povećanje tlaka u sustavu kočenja.

    Dodatan nadzor kod kretanja vozila uzbrdo

    Sustav za pomoć kod kretanja uzbrdo privremeno sprečava pomicanje vozila nazad i naprijed. Sustav radi tako da 2,5 sekunde drži tlak u kočnom sustavu što vam omogućuje da na miru i nadzirano pomaknete stopalo s kočne papučice na papučicu za plin. Funkcija je odlično korisna i kod zaustavljanja i pokretanja na skliskim podlogama.

    Dodatna snaga za kočenje u nuždi

    Sustav za pomoć kod kočenja u nuždi (EBA) pomaže zajamčiti maksimalnu učinkovitost kočnica u hitnim slučajevima. Nadzor teče samostalno preko sustava ESP koji registrira vaš pritisak na kočnu papučicu i samostalno ga povećava ako je to potrebno.

    Kraći kočni put prilikom zaustavljanja u nuždi

    Ako sustav ESP registrira da kočite u nuždi, unaprijed povećava tlak u kočnom sustavu i kočne obloge primiče kočnim diskovima. Tehnologija s elektronskim povećanjem tlaka u kočnom sustavu može znatno smanjiti kočnu udaljenost vozila.

    Zaštita

    Sami odaberite koja vrata želite zaključati ili otključati

    Novi sustav centralnog zaključavanja s daljinskim upravljačem još je sigurniji nego do sada. Tako možete odabrati otvaranje pojedinih vrata, a druga mogu ostati sigurno zaključana dok ne aktivirate prekidač na vozačevim vratima. Isti prekidač nadzire zaključavanje i otključavanje svih vrata vozila.

  • Naziv Gorivo Radni obujam Mjenjač Snaga Prosječna emisija CO2 Oprema Izvedba
    2.0 TDCi E6 FWD Powershift Diesel 1997 ccm Powershift – A6 155 kW / 210 KS 124 g/km Titanium 5 vrata
    1.5 TDCi E6 FWD Diesel 1499 ccm Ručni – 6 88 kW / 120 KS 107 g/km Trend Karavan
    2.0 TDCi E6 AWD Powershift Diesel 1997 ccm Powershift – A6 132 kW / 180 KS 137 g/km Titanium Karavan
    2.0 TDCi E6 AWD Powershift Diesel 1997 ccm Powershift – A6 132 kW / 180 KS 134 g/km Titanium 4 vrata
    1.5T Ecoboost E6 FWD Automatik Benzin 1498 ccm Automatik – A6 118 kW / 160 KS 146 g/km Titanium 4 vrata
    1.5 TDCi E6 FWD Diesel 1499 ccm Ručni – 6 88 kW / 120 KS 104 g/km Trend 5 vrata
    2.0 TDCi E6 FWD Diesel 1997 ccm Ručni – 6 110 kW / 150 KS 109 g/km Titanium 4 vrata
    1.0T Ecoboost E6 FWD Benzin 998 ccm Ručni – 6 92 kW / 125 KS 119 g/km Trend 4 vrata
    1.5T Ecoboost E6 FWD Automatik Benzin 1498 ccm Automatik – A6 118 kW / 160 KS 146 g/km Trend 5 vrata
    1.5 TDCi E6 FWD Econetic Diesel 1499 ccm Ručni – 6 88 kW / 120 KS 94 g/km Trend 5 vrata
    1.5T Ecoboost E6 FWD Automatik Benzin 1498 ccm Automatik – A6 118 kW / 160 KS 146 g/km Trend 4 vrata
    2.0 TDCi E6 FWD Diesel 1997 ccm Ručni – 6 110 kW / 150 KS 109 g/km Trend 5 vrata
    1.5T Ecoboost E6 FWD Benzin 1498 ccm Ručni – 6 118 kW / 160 KS 134 g/km Titanium 4 vrata
    1.5T Ecoboost E6 FWD Benzin 1498 ccm Ručni – 6 118 kW / 160 KS 137 g/km Titanium Karavan
    1.5 TDCi E6 FWD Diesel 1499 ccm Ručni – 6 88 kW / 120 KS 104 g/km Titanium 4 vrata
    2.0 TDCi E6 AWD Diesel 1997 ccm Ručni – 6 110 kW / 150 KS 124 g/km Titanium 5 vrata
    2.0T Ecoboost E6 FWD Automatik Benzin 1999 ccm Automatik – A6 149 kW / 203 KS 169 g/km Titanium 4 vrata
    2.0T Ecoboost E6 FWD Automatik Benzin 1999 ccm Automatik – A6 149 kW / 203 KS 169 g/km Titanium 5 vrata
    1.5 TDCi E6 FWD Diesel 1499 ccm Ručni – 6 88 kW / 120 KS 104 g/km Trend 4 vrata
    2.0 TDCi E6 FWD Powershift Diesel 1997 ccm Powershift – A6 132 kW / 180 KS 123 g/km Titanium Karavan
    2.0T Ecoboost E6 FWD Automatik Benzin 1999 ccm Automatik – A6 149 kW / 203 KS 174 g/km Titanium Karavan
    1.5T Ecoboost E6 FWD Benzin 1498 ccm Ručni – 6 118 kW / 160 KS 134 g/km Titanium 5 vrata
    2.0 TDCi E6 FWD Diesel 1997 ccm Ručni – 6 110 kW / 150 KS 112 g/km Titanium Karavan
    1.5 TDCi E6 FWD Econetic Diesel 1499 ccm Ručni – 6 88 kW / 120 KS 99 g/km Trend Karavan
    2.0 TDCi E6 FWD Powershift Diesel 1997 ccm Powershift – A6 155 kW / 210 KS 129 g/km Titanium Karavan
    2.0 TDCi E6 AWD Diesel 1997 ccm Ručni – 6 110 kW / 150 KS 124 g/km Titanium 4 vrata
    2.0 TDCi E6 FWD Powershift Diesel 1997 ccm Powershift – A6 155 kW / 210 KS 124 g/km Titanium 4 vrata
    2.0 TDCi E6 FWD Powershift Diesel 1997 ccm Powershift – A6 110 kW / 150 KS 120 g/km Trend 5 vrata
    2.0 TDCi E6 FWD Powershift Diesel 1997 ccm Powershift – A6 132 kW / 180 KS 120 g/km Titanium 4 vrata
    2.0 TDCi E6 FWD Diesel 1997 ccm Ručni – 6 110 kW / 150 KS 112 g/km Trend Karavan
    2.0 TDCi E6 FWD Powershift Diesel 1997 ccm Powershift – A6 110 kW / 150 KS 120 g/km Titanium 5 vrata
    1.5 TDCi E6 FWD Diesel 1499 ccm Ručni – 6 88 kW / 120 KS 104 g/km Titanium 5 vrata
    2.0 TDCi E6 FWD Diesel 1997 ccm Ručni – 6 110 kW / 150 KS 109 g/km Titanium 5 vrata
    2.0 TDCi E6 AWD Diesel 1997 ccm Ručni – 6 110 kW / 150 KS 124 g/km Trend 4 vrata
    2.0T Ecoboost E6 FWD Automatik Benzin 1999 ccm Automatik – A6 176 kW / 240 KS 174 g/km Titanium Karavan
    2.0 TDCi E6 FWD Diesel 1997 ccm Ručni – 6 132 kW / 180 KS 117 g/km Titanium Karavan
    2.0 TDCi E6 FWD Powershift Diesel 1997 ccm Powershift – A6 110 kW / 150 KS 123 g/km Trend Karavan
    1.5 TDCi E6 FWD Econetic Diesel 1499 ccm Ručni – 6 88 kW / 120 KS 94 g/km Titanium 5 vrata
    2.0 TDCi E6 FWD Powershift Diesel 1997 ccm Powershift – A6 132 kW / 180 KS 120 g/km Titanium 5 vrata
    2.0T Ecoboost E6 FWD Automatik Benzin 1999 ccm Automatik – A6 176 kW / 240 KS 169 g/km Titanium 5 vrata
    1.5T Ecoboost E6 FWD Automatik Benzin 1498 ccm Automatik – A6 118 kW / 160 KS 152 g/km Titanium Karavan
    2.0T Ecoboost E6 FWD Automatik Benzin 1999 ccm Automatik – A6 177 kW / 240 KS 169 g/km Titanium 4 vrata
    2.0 TDCi E6 AWD Diesel 1997 ccm Ručni – 6 110 kW / 150 KS 127 g/km Trend Karavan
    2.0 TDCi E6 FWD Powershift Diesel 1997 ccm Powershift – A6 110 kW / 150 KS 120 g/km Titanium 4 vrata
    1.5T Ecoboost E6 FWD Automatik Benzin 1498 ccm Automatik – A6 118 kW / 160 KS 146 g/km Titanium 5 vrata
    2.0 TDCi E6 AWD Diesel 1997 ccm Ručni – 6 110 kW / 150 KS 124 g/km Trend 5 vrata
    1.5T Ecoboost E6 FWD Benzin 1498 ccm Ručni – 6 118 kW / 160 KS 134 g/km Trend 5 vrata
    2.0 TDCi E6 AWD Diesel 1997 ccm Ručni – 6 110 kW / 150 KS 127 g/km Titanium Karavan
    2.0 TDCi E6 FWD Diesel 1997 ccm Ručni – 6 132 kW / 180 KS 115 g/km Titanium 4 vrata
    2.0 TDCi E6 FWD Powershift Diesel 1997 ccm Powershift – A6 110 kW / 150 KS 123 g/km Titanium Karavan
    1.5T Ecoboost E6 FWD Benzin 1498 ccm Ručni – 6 118 kW / 160 KS 134 g/km Trend 4 vrata
    1.0T Ecoboost E6 FWD Benzin 998 ccm Ručni – 6 92 kW / 125 KS 120 g/km Trend Karavan
    1.0T Ecoboost E6 FWD Benzin 998 ccm Ručni – 6 92 kW / 125 KS 119 g/km Trend 5 vrata
    1.5T Ecoboost E6 FWD Benzin 1498 ccm Ručni – 6 118 kW / 160 KS 137 g/km Trend Karavan
    1.5 TDCi E6 FWD Diesel 1499 ccm Ručni – 6 88 kW / 120 KS 107 g/km Titanium Karavan
    1.5 TDCi E6 FWD Econetic Diesel 1499 ccm Ručni – 6 88 kW / 120 KS 99 g/km Titanium Karavan
    1.5 TDCi E6 FWD Econetic Diesel 1499 ccm Ručni – 6 88 kW / 120 KS 94 g/km Titanium 4 vrata
    2.0 TDCi E6 AWD Powershift Diesel 1997 ccm Powershift – A6 132 kW / 180 KS 134 g/km Titanium 5 vrata
    2.0 TDCi E6 FWD Diesel 1997 ccm Ručni – 6 132 kW / 180 KS 115 g/km Titanium 5 vrata
    2.0 TDCi E6 FWD Diesel 1997 ccm Ručni – 6 110 kW / 150 KS 109 g/km Trend 4 vrata
    1.5 TDCi E6 FWD Econetic Diesel 1499 ccm Ručni – 6 88 kW / 120 KS 94 g/km Trend 4 vrata
    2.0 TDCi E6 FWD Powershift Diesel 1997 ccm Powershift – A6 110 kW / 150 KS 120 g/km Trend 4 vrata
    2.0 HEV E6 CT FWD Hybrid 1999 ccm Ručni – 6 138 kW / 187 KS 89 g/km Titanium 4 vrata