Ford KUGA – VELIKI SUV, mala cijena!

Kuga već od 178.000,00 kuna

Duljinom od 4,52 metra druga generacija Kuge, predstavljena 2013., smjestila se na pola puta između broj manjeg Ecosporta (4,02 m) i broj većeg Edgea (4,80), čiju je masku hladnjaka ponijela nakon redizajna početkom 2017. Posljedica? Prostrana unutrašnjost, čije uređenje za razliku od amerikaniziranog vanjskog izgleda podsjeća na europeizirane modele Focus i C-Max. Što uopće nije loše. Naprotiv, plastika je ugodna na dodir, a i izrada je vidljivo bolja nego na automobilima Made in USA. S ponudom prostora nikad i nije bilo problema, pogotovo straga gdje ne manjka ni mjesta za koljena ni za glave (Kuga je visoka 1,84 metra). Kad smo već kod unutrašnjosti, valja spomenuti i opremu. LifeStyle Edition dolazi sa svim potrebnim, ali bez kerefeka, što znači da, recimo, temperaturu zraka i jačinu puhanja klima-uređaja umjesto senzora i elektronike podešava vozač, koji ujedno uključuje i svjetla i brisače… Nema ni nadzora mrtvog kuta, prepoznavanja prometnih znakova ili automatskog kočenja u slučaju nužde. Puno više od suvremenih sigurnosnih dodataka, međutim, nedostaju parking-senzori, čija naknadna ugradnja u Fordovim servisima stoji oko 2500 kuna.

Pod poklopcem se krije novi 1,5-litreni turbodizelaš iz suradnje s Peugeotom i Citroenom (PSA), koji pokreće Fiestu i Focus, a uskoro će se pojaviti i u redizajniranom Peugeotu 308… I iznenađujuće se dobro nosi sa 1,5 tona teškom Kugom. Da se razumijemo, 12,7 sekundi do stotke nije spektakularan rezultat, kao ni krajnjih 173 km/h, ali je daleko od lijenog. Pogotovo što se zahvaljujući malom turbopunjaču trenutno odaziva na gas (270 Nm pri samo 1500 okretaja). A strpljenje nagrađuje rekordno niskom potrošnjom – u prosjeku se, naime, zadovoljava sa svega 5,8 litara.

Sa svojih 4,52 metra duljine i 1,84 visine, Kuga je lijep komad automobila. Bliži Kiji Sorento nego Nissanu Qashqai. Sve je na svom mjestu, materijali i izrada su pristojni, a prostora sprijeda ima u izobilju. Putno računalo i ručna klima dolaze serijski

Straga je mjesta za koljena sasvim dovoljno, a tijesno nije ni za glave. Nagib naslona stražnje klupe može se podešavati. Već s osnovnih 456 litara prtljažnik je dovoljan za obiteljske potrebe, a krajnje jednostavnim preklapanjem raste na čak 1603 litara

Kuga 1.5 TDCi

Tehnički podaci

  • Motor 4 cilindra, turbodizelski,
  • Obujam 1499 ccm
  • Snaga 88 kW/120 KS pri 3600 o/min
  • Okr. moment 270 Nm pri 1500 o/min
  • Mjenjač ručni, 6 stupnjeva
  • Dimenzije 452 x 184 x 170 cm
  • Osovinski razmak 269 cm
  • Prtljažnik 456-1603 litara
  • Gume 235/55 R17, Michelin
  • Težina 1516 kg
  • Jamstvo 3 godine/100.000 km

Mjerenja

  • Najveća brzina 173 km/h
  • 0-100 km/h 12,7 sekundi
  • Potrošnja 5,8 l/100 km
  • Cijena 149.900 kuna
  • S doplatama 156.782 kuna

Serijska oprema

  • ručni klima-uređaj
  • grijani vjetrobran
  • višenamjenski upravljač presvučen kožom
  • kožom presvučena ručica mjenjača
  • zračni jastuk za koljena vozača
  • radio/CD/MP3/USB + bluetooth + 6 zvučnika
  • paljenje pritiskom na gumb
  • el. podesivi i grijani retrovizori
  • putno računalo
  • tempomat
  • središnji naslon za ruke
  • asimetrično djeljiv naslon stražnje klupe
  • tonirana stakla
  • kromirani završeci ispušnih cijevi
  • čelični naplatci (17 cola)

Dodatna oprema

  • krovni nosači
  • zatamnjena stražnja stakla
  • aluminijski naplatci (17 cola)

 

Izvor: Jutarnji.hr / Fotografije: Ivan Lacković